Forum Forum =AND1= Clan Strona Główna Forum =AND1= Clan
Żyjemy, by walczyć!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomysł na Moda

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum =AND1= Clan Strona Główna -> Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AntiChrisT_PL
Colonel
Colonel



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Karczew near Warsaw (wojenna piła) :)

PostWysłany: Czw 17:03, 29 Cze 2006    Temat postu: Pomysł na Moda

No stworzyłem temacik, ale narazie w robocie jestem, więc nic konkretnego nie napisze, bo nie mam danych przy sobie. Ale obyśliłem sobie mod do BF2 i chciałem żebyście później się wypowiedzieli co o nim myślicie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AntiChrisT_PL dnia Pią 20:33, 30 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
C1m4th3l
Major
Major



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:07, 29 Cze 2006    Temat postu:

Brzmi ciekawie ;D czekam na konkrety ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JAKUBASS
Colonel
Colonel



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:19, 29 Cze 2006    Temat postu:

fajnie Very Happy ja tez kiedyś miałem kilka pomysłów ale jak zawesze spełzło na niczym Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kary15
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 19:41, 29 Cze 2006    Temat postu:

o, zapowiada się nieźle Wink

PS. a o czym ten mod będzie? Rolling eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AntiChrisT_PL
Colonel
Colonel



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Karczew near Warsaw (wojenna piła) :)

PostWysłany: Pią 8:10, 30 Cze 2006    Temat postu:

Tak sobie ostatnio dumałem, w co bym chciał pograć i mi wyszło, że w jakąś kosmiczną nawalankę. A później stwierdziłem, że mogłoby się to opierać na zasadach Battlefielda 2. Gra rozgrywała by się w przestrzeni kosmicznej i na pokładach dużych okrętów.

Zasady:
- Tickety – tutaj to by były punkty zużywane do wyprodukowania okrętów w hangarach lub zrespawnowania się piechociaża
- Komendant(ci) – dowódcy dużych okrętów, mogący wyznaczać ich kurs, decydujący o tym co jest produkowane na ich okręcie, przy okazji mieli by jakieś działko do własnego użytku, plus jakieś skanery pokazujące wytrzymałość okrętów i inne takie (np. ammo, ilość załogi), produkcja byłaby na zasadzie kolejki bez możliwości cofnięcia wyboru, czyli komendant musiałby być przewidujący i dobrze wybierać jakiego statku jego ludzie zaraz będą potrzebować
- Statki – jako że to kosmos, to o katapultowaniu się nie ma mowy, panowała by pewna bezwładność (pomimo obrócenia okrętu i tak przez chwile leci się we wcześniejszym kierunku), działka w średnich okrętach do obsadzenia tak jak karabinki w pojazdach w BF2, a w dużych okrętach specjalne miejsca dostępowe (terminale) do wieżyczek (wieżyszki były by do zniszczenia)
- Strony konfliktu – mogły by być lekkie wahania we współczynnikach broni i okrętów dla różnych stron, podane dane są orientacyjne.

Rodzaje statków dzieliły by się na 4 typy - liczby oznaczają odpowiednio: wytrzymałość, szybkość, koszt, teoretyczna siła ognia (uwzględniająca szybkostrzelność, penetracje pancerza, ilość i rozmieszczenie broni):
a) małe okręty (szybkie i mało wytrzymałe, pilotowane przez pojedynczych graczy):
- fighter – 100, 100, 10, 100 (2 LL, 2 WLR) – podstawowy myśliwiec
- interceptor – 100, 120, 30, 200 (4 LL, 1 WLR) - myśliwiec przechwytujący, dobry raczej na inne myśliwce
- bomber – 150, 90, 40, 400 (1 LL, 2 WCR lub 2 WB) - myśliwiec bombardujący, bardzo nieprzyjemny dla dużych okrętów
- defender – 500, 90, 50, 100 (2 LL, 2 WLR) - najbardziej wytrzymały, ale to jego jedyny plus
b) średnie okręty (wolniejsze, ale wytrzymalsze, mogą mieć kilku załogantów - coś a’la APC albo Blackhawk):
- corvette – 2000, 60, 300, 500 (2 CL, 4 LL), 3 graczy – szybki i dość wytrzymały, ale ma niewielką siłę ognia
- transporter – 1500, 60, 100, 100 (1 CL, 1 WLR), 7 graczy – bardzo słaby, praktycznie tylko do transportu ludzi
- assault transporter – 1500, 50, 400, 800 (2 CL, 2 WCR, 2 LL), 2 graczy – większa wersja bombowca, bardzo niebezpieczny dla dużych okrętów
- supporter – 3000, 50, 600, 400 (2 CL, 2 LL), 2 graczy – okręt naprawczy i zaopatrzeniowy, dosyć wytrzymały i zdolny do tego aby się bronić
c) duże okręty (powolne, ale potężne i wytrzymałe statki mogące pomieścić sporo graczy naraz – w sensie ilu może się na nim zrespawnować i przebywać załogi, mają hangary i pomieszczenia w których da się biegać na piechtę, ich się nie da budować):
- frigate – 10000, 20, x, 1500 (6*2 LL, 4*2 CL, 2*2 DP, 2 WLR), 20 graczy, 1 hangar - najszybszy z dużych, ale niezbyt wytrzymały, głównie do oflankowania wroga
- destroyer – 20000, 10, x, 5000 (6*2 LL, 8*2 CL, 6*2 DP, 2 WLR, 4 WCR), 30 graczy, 2 hangary – okręt bojowy do czołowego ataku
- battle cruiser – 50000, 5, x, 3000 (6*2 LL, 4*2 CL, 4*2 DP, 2 DJ, 2 WLR, 2 WCR), 30 graczy, 3 hangary – taka jednostka flagowa, ma wszystkiego po trochu
- battleship – 60000, 5, x, 2500 (4*2 LL, 4*2 CL, 6*2 DP, 1 DJ, 2 WLR), 40 graczy, 3 hangary – największa kobyła i najbardziej wytrzymała spośród ruchomych statków
d) specjalne obiekty (zależne od mapki jaką się gra):
- mine – 50, x, x, 100 (2*2 LL) – nie taka mina jak przeciwczołgowa, tylko taka mała bateria laserów umieszczona w przestrzeni
- field generator – 2000, x, x, x – gówienko wytwarzające w sporym promieniu pole siłowe uniemożliwiające latanie
- space station – 80000, x, x, 4000 (6*2 LL, 6*2 CL, 6*2 DP, 3 WLR, 3 WCR), 20 graczy, 3 hangary – co tu dużo pisać po prostu bojowa stacja kosmiczna
- adapted asteroid – 40000, x, x, 400 (4*2 LL), 8 graczy, 1 hangar – zamieszkana asteroida, zazwyczaj robiąca za stanowisko ogniowe wśród roju asteroid
- asteroid – 100000, x, x, x – po prostu skała w kosmosie

Bronie okrętów, ich koszt (tyczy się dużych okrętów) i siła dla pojedynczego wystrzału:
- lekki laser (LL) 5, 20 - szybkostrzelny laserek, ale dość słaby, raczej na szybkie i ruchliwe cele
- ciężki laser (CL) 20, 80 - wolniejszy od powyższego, ale już mocniejszy, dobry do ostrzeliwywania większych celów, ale na małe też nie taki zły
- działo plazmowe (DP) 50, 200 - działko „z kopem”, ale strzelające powoli, głównie do rozwałki dużych statków, na mniejsze zbyt niecelne
- działo jonowe (DJ) 200, 1000 - potężne działo, którego wystrzał trwa pare sekund i ma zdolność przebijania okrętów na wylot – czyli może skosić kilka myśliwców lecących w jednej linii, ale strzela naprawdę rzadko
- wyrzutnia lekkich rakiet (WLR) 10, 50 - wypuszcza szybkie rakietki dobre na myśliwce
- wyrzutnia ciężkich rakiet (WCR) 100, 500 - strzela powolnymi, ale silnymi rakietami dobrymi na większy cel
- wyrzutnia bomb (WB) 2000 - niekierowane, ale potężne bomby praktycznie dobre tylko na wielkie okręty

Klasy żołnierzy (każdy ma nanoostrze i blastera):
- trooper (SKP, 6 GP, skaner, LP) – zwykły żołdak, opancerzony, w miarę mobilny ze średnią siłą ognia
- engineer (SKL, 2 ŁCR, RKL, nanokit, CP) – koleś od mechaniki i sprzętu, naprawia różne sprawy i rozstawia niespodzianki dla wrogów, ciężko opancerzony, może się tylko poruszać po dużych okrętach i latać transporterem
- tank (DJ, ML, skaner, CP) – ciężko opancerzony gość z ciężkimi giwerami, powolny, może się tylko poruszać po dużych okrętach i latać transporterem
- medic (SKL, 2 GP, medkit) – znachor, ale bardzo ruchliwy
- spec ops (SKL, 4 GP, ŁDZ) – koleś od czarnej roboty, można powiedzieć że przeciwieństwo mechanika, bo sporo niszczy
- anti-tank (WR, PG, field-gen, LP) – do zwalczania tanków czyli spora siła ognia, opancerzony

Bronie piechoty:
- nanoostrze (60) – coś do dziabnięcia w zwarciu
- blaster (20) – taka pyrkawka do samoobrony w starciu z jednym przeciwnikiem
- szturmowy karabin laserowy (SKL) (30) – szybkostrzelny ale słaby i mało celny karabinek
- szturmowy karabin plazmowy (SKP) (40) – mocniejszy ale wolniejszy karabinek
- działko jonowe (DJ) (120) - ciężka broń, coś a’la railgun i snajpera w jednym, potężne
- minigun laserowy (ML) (15) - ciężka broń, oszałamiająca szybkostrzelność, średnia celność, ale pojedyncze trafienia bardzo słabe
- plazmowy granatnik (PG) (100) – no taki granatnik z ładunkiem rozpryskowym plazmy
- wyrzutnia rakiet (WR) (150) – standard, duże boom boom
- granaty plazmowe (GP) (100) – no takie zaczepne gówienko co by wypędzić wroga z kryjówki
- rozstawiany karabin laserowy (RKL) (30) – automatyczny (sam namierza i strzela do wrogów) karabin, średnio silny, ale wytrzymały i potrafi pokryć ogniem spory obszar
- ładunki detonowane zdalnie (ŁDZ) (300) – no taka wersja C4
- ładunki czułe na ruch (ŁCR) (150) – podobne do fotokomórek, tyle że po przecięciu lasera jest boom

Ekwipunek piechoty:
- lekki pancerz (LP) (100) – wartość oznacza bonus do życia, zmniejsza szybkość poruszania się ale daje sporą osłonę, niszczeje, ale da się naprawiać
- ciężki pancerz (CP) (500) – wartość oznacza bonus do życia, praktycznie nie da się biegać, ale w nim jest się jak Terminator, czyli mogą strzelać i strzelać a ty dalej idziesz, tylko z nim można używać ciężkich giwer, niszczeje, ale da się naprawiać
- medkit – coś do leczenia i reanimacji
- nanokit – do naprawy pancerzy, RKL i statków oraz do uzupełniania amunicji sojusznikom
- field-gen – generator pola siłowego, utrudniający lub uniemożliwiający poruszanie się w jego pobliżu
- skaner – zabawka do wykrywania obecności wroga i wrogich min

Tryby:
- battle – zwykła bitwa w której obie strony mają pełen repertuar okrętów i walczą do ostatniego ticketa lub zniszczenia wszystkich dużych okrętów (mapki różniły by się ilością dużych okrętów i ticketów oraz takimi badziewiami jak pola minowe)
- conquer – jest na środku mapy jakaś stacja albo okręt do zdobycia i utrzymania przez pewien czas, tylko mechanicy mogą go przejąć i w czasie kiedy któraś ze stron go posiada przeciwnikom tickety zaczynają MOCNO lecieć w dół, pod żadnym pozorem obiekt nie może zostać zniszczony, bo to oznacza automatyczną przegraną dla niszczącego (różnice w mapach jak powyżej + zróżnicowane obiekty do przejęcia)
- resque – troche podobne do powyższego, ale jedna ze stron ma bronić dany obiekt i od razu może się w nim respawnować, a druga ma go zniszczyć, tu nie ma przyspieszonego ubywania ticketów (różnice w mapach jak powyżej)
- escape – misje bardziej na małe statki, wypchane polami siłowymi i minowymi oraz asteroidami, jedna strona oblega dany obszar (ma jakiś duży okręt do spawnu), a druga musi z niego uciec pojedynczym małym statkiem z VIP’em, przed końcem ticketów, króre im szybciej ubywają, a koledzy go osłaniają (ta strona ma zamieszkane asteroidy lub stacje) (różnice między mapami głównie ze względu na te wszystkie wcześniej wspomniane kosmiczne śmieci)

No i to chyba na tyle (w sumie nie wiem czy można to nazwać modem do bf2) Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AntiChrisT_PL dnia Sob 10:01, 01 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MisiekBest
Colonel
Colonel



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Ochota ~Z E C~

PostWysłany: Pią 12:43, 30 Cze 2006    Temat postu:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
C1m4th3l
Major
Major



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 12:54, 30 Cze 2006    Temat postu:

Dżisus, skąd tobie się takie pomysły w głowie rodzą? Wink . Jakby to ubrać w konkrety to byłoby coś naprawdę fajnego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enderhawk
Starszy Szeregowy
Starszy Szeregowy



Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 13:40, 30 Cze 2006    Temat postu:

to już bedzie zupelnie nowa gra..
ogólnie praktycznie niemozliwe do zrobienia, chociażby przez to o komendantach (decydowanie o produkcji, sterowanie wlasnym statkiem..)

niezły pomysł ;d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo1713
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 13:43, 30 Cze 2006    Temat postu:

Zgłoś się do EA to może stworzą nową giere Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enderhawk
Starszy Szeregowy
Starszy Szeregowy



Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 18:00, 30 Cze 2006    Temat postu:

pewnie stworzą.. ale z pol roku wczesniej wrzuca jakiegos fajnego patcha na bf2142 zeby wiecej osob kupilo te "nową" gre :>

aaa, i dobrym pomysłem byłoby umożliwienie zniszczenia przeciwnego statku flagowego tylko np. specopsami .. (abordaż Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AntiChrisT_PL
Colonel
Colonel



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Karczew near Warsaw (wojenna piła) :)

PostWysłany: Sob 9:53, 01 Lip 2006    Temat postu:

MisiekBest napisał:

Laughing
C1m4th3l napisał:
Dżisus, skąd tobie się takie pomysły w głowie rodzą? Wink . Jakby to ubrać w konkrety to byłoby coś naprawdę fajnego.

A czasem mam jakieś pomysły, ale nie codziennie. Smile
pablo1713 napisał:
Zgłoś się do EA to może stworzą nową giere Very Happy

Co Ty, do EA za nic bym się z tym nie zgłosił. Skopali by gierke... i wyszła by kolejna masówka w którą ludzie by tylko troche pograli. Coś w stylu tego co powiedział Enderhawk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gonzo1993
Podporucznik
Podporucznik



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chojnice

PostWysłany: Sob 11:08, 01 Lip 2006    Temat postu:

pomysł niezły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum =AND1= Clan Strona Główna -> Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin