|
Forum =AND1= Clan Żyjemy, by walczyć!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AntiChrisT_PL
Colonel
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Karczew near Warsaw (wojenna piła) :)
|
Wysłany: Czw 17:03, 29 Cze 2006 Temat postu: Pomysł na Moda |
|
|
No stworzyłem temacik, ale narazie w robocie jestem, więc nic konkretnego nie napisze, bo nie mam danych przy sobie. Ale obyśliłem sobie mod do BF2 i chciałem żebyście później się wypowiedzieli co o nim myślicie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AntiChrisT_PL dnia Pią 20:33, 30 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
C1m4th3l
Major
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 17:07, 29 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Brzmi ciekawie ;D czekam na konkrety ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JAKUBASS
Colonel
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:19, 29 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
fajnie ja tez kiedyś miałem kilka pomysłów ale jak zawesze spełzło na niczym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kary15
ADMINISTRATOR
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 19:41, 29 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
o, zapowiada się nieźle
PS. a o czym ten mod będzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AntiChrisT_PL
Colonel
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Karczew near Warsaw (wojenna piła) :)
|
Wysłany: Pią 8:10, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Tak sobie ostatnio dumałem, w co bym chciał pograć i mi wyszło, że w jakąś kosmiczną nawalankę. A później stwierdziłem, że mogłoby się to opierać na zasadach Battlefielda 2. Gra rozgrywała by się w przestrzeni kosmicznej i na pokładach dużych okrętów.
Zasady:
- Tickety – tutaj to by były punkty zużywane do wyprodukowania okrętów w hangarach lub zrespawnowania się piechociaża
- Komendant(ci) – dowódcy dużych okrętów, mogący wyznaczać ich kurs, decydujący o tym co jest produkowane na ich okręcie, przy okazji mieli by jakieś działko do własnego użytku, plus jakieś skanery pokazujące wytrzymałość okrętów i inne takie (np. ammo, ilość załogi), produkcja byłaby na zasadzie kolejki bez możliwości cofnięcia wyboru, czyli komendant musiałby być przewidujący i dobrze wybierać jakiego statku jego ludzie zaraz będą potrzebować
- Statki – jako że to kosmos, to o katapultowaniu się nie ma mowy, panowała by pewna bezwładność (pomimo obrócenia okrętu i tak przez chwile leci się we wcześniejszym kierunku), działka w średnich okrętach do obsadzenia tak jak karabinki w pojazdach w BF2, a w dużych okrętach specjalne miejsca dostępowe (terminale) do wieżyczek (wieżyszki były by do zniszczenia)
- Strony konfliktu – mogły by być lekkie wahania we współczynnikach broni i okrętów dla różnych stron, podane dane są orientacyjne.
Rodzaje statków dzieliły by się na 4 typy - liczby oznaczają odpowiednio: wytrzymałość, szybkość, koszt, teoretyczna siła ognia (uwzględniająca szybkostrzelność, penetracje pancerza, ilość i rozmieszczenie broni):
a) małe okręty (szybkie i mało wytrzymałe, pilotowane przez pojedynczych graczy):
- fighter – 100, 100, 10, 100 (2 LL, 2 WLR) – podstawowy myśliwiec
- interceptor – 100, 120, 30, 200 (4 LL, 1 WLR) - myśliwiec przechwytujący, dobry raczej na inne myśliwce
- bomber – 150, 90, 40, 400 (1 LL, 2 WCR lub 2 WB) - myśliwiec bombardujący, bardzo nieprzyjemny dla dużych okrętów
- defender – 500, 90, 50, 100 (2 LL, 2 WLR) - najbardziej wytrzymały, ale to jego jedyny plus
b) średnie okręty (wolniejsze, ale wytrzymalsze, mogą mieć kilku załogantów - coś a’la APC albo Blackhawk):
- corvette – 2000, 60, 300, 500 (2 CL, 4 LL), 3 graczy – szybki i dość wytrzymały, ale ma niewielką siłę ognia
- transporter – 1500, 60, 100, 100 (1 CL, 1 WLR), 7 graczy – bardzo słaby, praktycznie tylko do transportu ludzi
- assault transporter – 1500, 50, 400, 800 (2 CL, 2 WCR, 2 LL), 2 graczy – większa wersja bombowca, bardzo niebezpieczny dla dużych okrętów
- supporter – 3000, 50, 600, 400 (2 CL, 2 LL), 2 graczy – okręt naprawczy i zaopatrzeniowy, dosyć wytrzymały i zdolny do tego aby się bronić
c) duże okręty (powolne, ale potężne i wytrzymałe statki mogące pomieścić sporo graczy naraz – w sensie ilu może się na nim zrespawnować i przebywać załogi, mają hangary i pomieszczenia w których da się biegać na piechtę, ich się nie da budować):
- frigate – 10000, 20, x, 1500 (6*2 LL, 4*2 CL, 2*2 DP, 2 WLR), 20 graczy, 1 hangar - najszybszy z dużych, ale niezbyt wytrzymały, głównie do oflankowania wroga
- destroyer – 20000, 10, x, 5000 (6*2 LL, 8*2 CL, 6*2 DP, 2 WLR, 4 WCR), 30 graczy, 2 hangary – okręt bojowy do czołowego ataku
- battle cruiser – 50000, 5, x, 3000 (6*2 LL, 4*2 CL, 4*2 DP, 2 DJ, 2 WLR, 2 WCR), 30 graczy, 3 hangary – taka jednostka flagowa, ma wszystkiego po trochu
- battleship – 60000, 5, x, 2500 (4*2 LL, 4*2 CL, 6*2 DP, 1 DJ, 2 WLR), 40 graczy, 3 hangary – największa kobyła i najbardziej wytrzymała spośród ruchomych statków
d) specjalne obiekty (zależne od mapki jaką się gra):
- mine – 50, x, x, 100 (2*2 LL) – nie taka mina jak przeciwczołgowa, tylko taka mała bateria laserów umieszczona w przestrzeni
- field generator – 2000, x, x, x – gówienko wytwarzające w sporym promieniu pole siłowe uniemożliwiające latanie
- space station – 80000, x, x, 4000 (6*2 LL, 6*2 CL, 6*2 DP, 3 WLR, 3 WCR), 20 graczy, 3 hangary – co tu dużo pisać po prostu bojowa stacja kosmiczna
- adapted asteroid – 40000, x, x, 400 (4*2 LL), 8 graczy, 1 hangar – zamieszkana asteroida, zazwyczaj robiąca za stanowisko ogniowe wśród roju asteroid
- asteroid – 100000, x, x, x – po prostu skała w kosmosie
Bronie okrętów, ich koszt (tyczy się dużych okrętów) i siła dla pojedynczego wystrzału:
- lekki laser (LL) 5, 20 - szybkostrzelny laserek, ale dość słaby, raczej na szybkie i ruchliwe cele
- ciężki laser (CL) 20, 80 - wolniejszy od powyższego, ale już mocniejszy, dobry do ostrzeliwywania większych celów, ale na małe też nie taki zły
- działo plazmowe (DP) 50, 200 - działko „z kopem”, ale strzelające powoli, głównie do rozwałki dużych statków, na mniejsze zbyt niecelne
- działo jonowe (DJ) 200, 1000 - potężne działo, którego wystrzał trwa pare sekund i ma zdolność przebijania okrętów na wylot – czyli może skosić kilka myśliwców lecących w jednej linii, ale strzela naprawdę rzadko
- wyrzutnia lekkich rakiet (WLR) 10, 50 - wypuszcza szybkie rakietki dobre na myśliwce
- wyrzutnia ciężkich rakiet (WCR) 100, 500 - strzela powolnymi, ale silnymi rakietami dobrymi na większy cel
- wyrzutnia bomb (WB) 2000 - niekierowane, ale potężne bomby praktycznie dobre tylko na wielkie okręty
Klasy żołnierzy (każdy ma nanoostrze i blastera):
- trooper (SKP, 6 GP, skaner, LP) – zwykły żołdak, opancerzony, w miarę mobilny ze średnią siłą ognia
- engineer (SKL, 2 ŁCR, RKL, nanokit, CP) – koleś od mechaniki i sprzętu, naprawia różne sprawy i rozstawia niespodzianki dla wrogów, ciężko opancerzony, może się tylko poruszać po dużych okrętach i latać transporterem
- tank (DJ, ML, skaner, CP) – ciężko opancerzony gość z ciężkimi giwerami, powolny, może się tylko poruszać po dużych okrętach i latać transporterem
- medic (SKL, 2 GP, medkit) – znachor, ale bardzo ruchliwy
- spec ops (SKL, 4 GP, ŁDZ) – koleś od czarnej roboty, można powiedzieć że przeciwieństwo mechanika, bo sporo niszczy
- anti-tank (WR, PG, field-gen, LP) – do zwalczania tanków czyli spora siła ognia, opancerzony
Bronie piechoty:
- nanoostrze (60) – coś do dziabnięcia w zwarciu
- blaster (20) – taka pyrkawka do samoobrony w starciu z jednym przeciwnikiem
- szturmowy karabin laserowy (SKL) (30) – szybkostrzelny ale słaby i mało celny karabinek
- szturmowy karabin plazmowy (SKP) (40) – mocniejszy ale wolniejszy karabinek
- działko jonowe (DJ) (120) - ciężka broń, coś a’la railgun i snajpera w jednym, potężne
- minigun laserowy (ML) (15) - ciężka broń, oszałamiająca szybkostrzelność, średnia celność, ale pojedyncze trafienia bardzo słabe
- plazmowy granatnik (PG) (100) – no taki granatnik z ładunkiem rozpryskowym plazmy
- wyrzutnia rakiet (WR) (150) – standard, duże boom boom
- granaty plazmowe (GP) (100) – no takie zaczepne gówienko co by wypędzić wroga z kryjówki
- rozstawiany karabin laserowy (RKL) (30) – automatyczny (sam namierza i strzela do wrogów) karabin, średnio silny, ale wytrzymały i potrafi pokryć ogniem spory obszar
- ładunki detonowane zdalnie (ŁDZ) (300) – no taka wersja C4
- ładunki czułe na ruch (ŁCR) (150) – podobne do fotokomórek, tyle że po przecięciu lasera jest boom
Ekwipunek piechoty:
- lekki pancerz (LP) (100) – wartość oznacza bonus do życia, zmniejsza szybkość poruszania się ale daje sporą osłonę, niszczeje, ale da się naprawiać
- ciężki pancerz (CP) (500) – wartość oznacza bonus do życia, praktycznie nie da się biegać, ale w nim jest się jak Terminator, czyli mogą strzelać i strzelać a ty dalej idziesz, tylko z nim można używać ciężkich giwer, niszczeje, ale da się naprawiać
- medkit – coś do leczenia i reanimacji
- nanokit – do naprawy pancerzy, RKL i statków oraz do uzupełniania amunicji sojusznikom
- field-gen – generator pola siłowego, utrudniający lub uniemożliwiający poruszanie się w jego pobliżu
- skaner – zabawka do wykrywania obecności wroga i wrogich min
Tryby:
- battle – zwykła bitwa w której obie strony mają pełen repertuar okrętów i walczą do ostatniego ticketa lub zniszczenia wszystkich dużych okrętów (mapki różniły by się ilością dużych okrętów i ticketów oraz takimi badziewiami jak pola minowe)
- conquer – jest na środku mapy jakaś stacja albo okręt do zdobycia i utrzymania przez pewien czas, tylko mechanicy mogą go przejąć i w czasie kiedy któraś ze stron go posiada przeciwnikom tickety zaczynają MOCNO lecieć w dół, pod żadnym pozorem obiekt nie może zostać zniszczony, bo to oznacza automatyczną przegraną dla niszczącego (różnice w mapach jak powyżej + zróżnicowane obiekty do przejęcia)
- resque – troche podobne do powyższego, ale jedna ze stron ma bronić dany obiekt i od razu może się w nim respawnować, a druga ma go zniszczyć, tu nie ma przyspieszonego ubywania ticketów (różnice w mapach jak powyżej)
- escape – misje bardziej na małe statki, wypchane polami siłowymi i minowymi oraz asteroidami, jedna strona oblega dany obszar (ma jakiś duży okręt do spawnu), a druga musi z niego uciec pojedynczym małym statkiem z VIP’em, przed końcem ticketów, króre im szybciej ubywają, a koledzy go osłaniają (ta strona ma zamieszkane asteroidy lub stacje) (różnice między mapami głównie ze względu na te wszystkie wcześniej wspomniane kosmiczne śmieci)
No i to chyba na tyle (w sumie nie wiem czy można to nazwać modem do bf2)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AntiChrisT_PL dnia Sob 10:01, 01 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MisiekBest
Colonel
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Ochota ~Z E C~
|
Wysłany: Pią 12:43, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
C1m4th3l
Major
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 12:54, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Dżisus, skąd tobie się takie pomysły w głowie rodzą? . Jakby to ubrać w konkrety to byłoby coś naprawdę fajnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enderhawk
Starszy Szeregowy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 13:40, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
to już bedzie zupelnie nowa gra..
ogólnie praktycznie niemozliwe do zrobienia, chociażby przez to o komendantach (decydowanie o produkcji, sterowanie wlasnym statkiem..)
niezły pomysł ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo1713
ADMINISTRATOR
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 13:43, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Zgłoś się do EA to może stworzą nową giere
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enderhawk
Starszy Szeregowy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 18:00, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
pewnie stworzą.. ale z pol roku wczesniej wrzuca jakiegos fajnego patcha na bf2142 zeby wiecej osob kupilo te "nową" gre :>
aaa, i dobrym pomysłem byłoby umożliwienie zniszczenia przeciwnego statku flagowego tylko np. specopsami .. (abordaż )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AntiChrisT_PL
Colonel
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Karczew near Warsaw (wojenna piła) :)
|
Wysłany: Sob 9:53, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
MisiekBest napisał: | |
C1m4th3l napisał: | Dżisus, skąd tobie się takie pomysły w głowie rodzą? . Jakby to ubrać w konkrety to byłoby coś naprawdę fajnego. |
A czasem mam jakieś pomysły, ale nie codziennie.
pablo1713 napisał: | Zgłoś się do EA to może stworzą nową giere |
Co Ty, do EA za nic bym się z tym nie zgłosił. Skopali by gierke... i wyszła by kolejna masówka w którą ludzie by tylko troche pograli. Coś w stylu tego co powiedział Enderhawk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|